W zdrowym ciele…

Jeśli chcemy na długie lata zachować dobre samopoczucie i niegasnącą energię, koniecznie powinniśmy przywiązywać odpowiednią wagę do tego, co jemy.

Jedzenie jest bardzo ważne – nie chodzi jednak wyłącznie o to, z czego składają się nasze posiłki, ale także o porę jedzenia, ilość spożywanego pokarmu, a także jego wartość energetyczną.

Żeby czuć się dobrze po jedzeniu i zyskać sporą dawkę energii, warto jeść dania lekkostrawne, z dużą ilością warzyw i owoców. Koniecznie należy pamiętać o tym, by dzień rozpoczynać od śniadania i kończyć lekkostrawną kolacją (czasami tylko w formie owocu) kilka godzin przed snem (niektórzy mówią, iż najlepiej nie jeść po 19.00-20.00).

Właściwa dieta to podstawa – nie zapominaj o tym!

Na śniadanie warto zjeść coś smacznego – ma to dodatkowy wymiar, ponieważ wizja smacznego śniadania może pomóc nam wstać wcześnie. Posiłki powinny być bardzo urozmaicone, tak by dostarczyć naszemu ciału wszystkich potrzebnych składników. W naszym jadłospisie nie powinno braknąć kaszy, ryżu, makaronów, także warzyw strączkowych.

Nie zapominajmy, że odpowiednio dobrana dieta, zapewni nam zdrowie na długie lata.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

+ 88 = 96